مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از رستوران‌های بین راهی در مسیر تردد زائران و کاروان‌های زیارتی کربلا و عتبات عالیات بازدید کرد.

مرضیه یونسی گفت: در راستای سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر تشدید نظارت‌ها در ایام اربعین و پایان ماه صفر و نظارت بر بازار و حقوق مصرف کنندگان، با برگزاری گشت مشترک به همراه بازرسان ادارات بهداشت، دامپزشکی و صمت از رستوران‌های بین راهی بازدید شد.

او گفت: در این بازدید، موارد مختلفی از جمله بهداشت فردی و محیط کار، کیفیت و قیمت غذا مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیری گوشت غیر بهداشتی و ناسالم کشف و معدوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه این استان مسیر تردد زائران و کاروان‌های زیارتی کربلا و عتبات عالیات است گفت: از اهداف طرح نظارتی ویژه ایام اربعین و ایام پایانی ماه صفر، راحتی اجرای هرچه با شکوه‌تر مراسم‌ها، ارائه خدمات بهتر و مطلوب به زائران است. 

مرضیه یونسی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با تشدید نظارت بر پایانه‌های مسافری، مراکز رفاهی و خدماتی و اقامتی، مراکز بهداشت و درمان، رستوران‌ها، پارکینگ‌ها، تعمیرگاه‌ها، واحد‌های صنفی و سایر پایگاه‌های مرتبط در مسیر تردد زائران و کاروان‌های زیارتی این طرح را اجرا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.